CRM
Dynamicznie zmieniaj?ce si? ?rodowisko biznesowe wymaga wysokiej jako?ci obs?ugi klientów, szybkiego kojarzenia zdarze? i gromadzenia informacji na temat otoczenia.
Dla kogo?
Poniewa? potrzeby w zakresie CRM zale?? od wielko?ci firmy, jak i specyfiki jej dzia?ania, dlatego modu? Comarch OPT!MA CRM obejmuje bardzo ró?ne zagadnienia:
rejestracj? kontaktów z Klientami w najprostszej postaci (klient, data, rozmawiaj?cy, opis przebiegu rozmowy, czas rozmowy, itd.),
harmonogramowanie zada? i rejestracja wykonanych czynno?ci (opiekun zadania, termin realizacji zadania, priorytet, procent wykonania zadania, itd.),
ustalanie procedur obs?ugi Klienta (stosowane np. przez biura rachunkowe),
baz? wiedzy – wyszukiwanie odpowiedzi na powtarzaj?ce si? pytania.
Rejestracja Klientów i zada?
Dzi?ki modu?owi CRM mo?na rejestrowa? kontakty z klientami. Mo?na równie? wprowadza? zadania, jakie powinni wykona? poszczególni operatorzy w zwi?zku z obs?ug? klientów. Znacznym u?atwieniem jest mo?liwo?? wprowadzenia zadania g?ównego i powi?zanych z nim zada? szczegó?owych. Dzi?ki temu mo?na wi?za? ze sob? kontakty i zadania dotycz?ce jednego w?tku (na przyk?ad poszczególnych projektów realizowanych w firmie). Pozwala to na znacznie ?atwiejsze filtrowanie i analizowanie poszczególnych w?tków.
Lista zada? i kontaktów
Program umo?liwia kojarzenie z kontaktem lub zadaniem innych dokumentów oraz plików zarejestrowanych w systemie. Dzi?ki temu U?ytkownik ma pe?ny wgl?d w dokumentacj? zgromadzon? w zwi?zku z realizacj? danego zadania.
Przydzielanie opiekuna do zadania
Równocze?nie ka?dy kontakt/zadanie mo?e mie? opiekuna. Do ka?dego zadania przypisa? mo?na osob? za nie odpowiedzialn?. Umo?liwia to realizacj? takiego schematu, gdzie jedna osoba (np. kierownik dzia?u) przypisuje swoim pracownikom zadania do wykonania. Dla ka?dego zadania operator odpowiedzialny mo?e wskaza? procentowo stopie? realizacji lub etap, na jakim znajduj? si? dane zadania. Prze?o?ony mo?e ?atwo sprawdzi? zaawansowanie prac powierzonych pracownikom oraz stopie? realizacji ca?ego w?tku (projektu).
Formularz kontaktu
Terminarz
Dodatkow? funkcj? jest terminarz, który umo?liwia wizualizacj? zada? z mo?liwo?ci? dodawania/edycji zada?. Poszczególnym operatorom daje on mo?liwo?? kontroli powierzonych im zada?. Terminarz mo?e by? wykorzystywany równie? przez szefa, który b?dzie mia? mo?liwo?? kontroli czasu pracy pracowników, szybkiego wgl?du do przypisanych im zda?, modyfikacji czy te? dodania nowych.
Graficzny terminarz
Faktury cykliczne
Odr?bn? funkcj? w module CRM s? faktury cykliczne, które s? stworzone g?ównie z my?l? o firmach, które okresowo wystawiaj? takie same dokumenty. Przyk?adem tutaj mog? by? faktury abonamentowe. U?ytkownik tworzy wzorce faktur, gdzie wpisuje, dla jakich kontrahentów faktury b?d? generowane. Okre?la równie?, jakie us?ugi, w jakiej ilo?ci oraz w jakiej cenie b?d? fakturowane. Na podstawie takich wzorców mo?e nast?pnie automatycznie tworzy? faktury sprzeda?y w module handlowym.
« poprzednia | nastÄ™pna » |
---|